5 Ton Kedi


- Hassas işleriniz için ağırhız seçeneğini hız kontrol ile sağladığımız kaldırma grubunda normal hız ve ağır hızıda istenen frekanslarda (operatöre veya yüke göre )ayar seçenegimiz bulunmaktadır.
- Kaldırma grubu redüktörü ( yılmaz redüktör ) vinçler için özel tasarlanmış vr serisi olup helisel dişlili yatık redüktörlerdir.
- Monoblok gövde
- Yüksek ISO / FEM Sınıflarını karşılayabilme
- 3.2 ton -40 ton aralığı
- Çift ve tek devirli frenli motorlarla kullanabilme
- DIN 5480'E göre farklı ölçülerde çıkış mili
- GG20 – GG22 PİK DÖKÜM

10Ton Kedi

- Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. - Etiam mollis justo pretium libero aliquam luctus. - Sed at massa interdum purus luctus auctor a ac magna. - Quisque ultrices orci in turpis efficitur tempor.

Kaldırma Grubu

  • - Hassas işleriniz için ağırhız seçeneğini hız kontrol ile sağladığımız kaldırma grubunda normal hız ve ağır hızıda istenen frekanslarda (operatöre veya yüke göre )ayar seçenegimiz bulunmaktadır.
  • - Kaldırma grubu redüktörü ( yılmaz redüktör ) vinçler için özel tasarlanmış vr serisi olup helisel dişlili yatık redüktörlerdir.
  • - Monoblok gövde
  • - Yüksek ISO / FEM Sınıflarını karşılayabilme
  • - 3.2 ton -40 ton aralığı
  • - Çift ve tek devirli frenli motorlarla kullanabilme
  • - DIN 5480'E göre farklı ölçülerde çıkış mili
  • - GG20 – GG22 PİK DÖKÜM

Fren Grubu

  • - Frenlerde ses düzeyi 70db altındadır.
  • - Elektromagnetik sargı ısıya dayanıklı malzemeden hazırlanan bobin kalıbı üzerine sarılıp,polyester ile muhafaza edilmektedir.(bobin izalasyon sınıfı F-155°)
  • - Tüm mekanik parçalar elektrolize edilip korozyona karşı koruma sağlanmıştır.
  • - Fren balata diskleri düşük momentlerde anti magnetik paslanmaz çelikten imal edilmiştir.
  • - Frenlerde uzun ömürlü ,sürtünme katsayısı yüksek asbestsiz balatalar kullanılmaktadır.
  • - Fren bobin gövdeleri GGG40 sfero dökümden imal edilip histerisiz kayıpları minumuma indirgenmiştir.
  • - Frenler özel istekler dışında standart olarak 24vdc ve 98vdc olarak üretilmektedir.
  • - Soğutmalı tip frenler ,frenleme esnasında oluşan ısının dışarıya atılmasına yardımcı olur ve bu sayede balata aşınmasını minumuma indirir.aynı zamanda fern ,motorun cebri soğutma sistemi iptal edilmeden montajı yapıldığından uzun ömürlü kalır.

Kanca Bloğu Grubu

  • - Kancalar DIN normlarına uygun,dövme çelikten imal edilmiştir.
  • - Kanca makaraları güvenlik için çelik kapaklarla muhafaza edilmiştir.
  • - Kancadaki her makarada çift rulman kullanılarak yataklanmıştır. Makaralar halat hareketlerinde en iyi bükümü ve aktarımı sağlayacak çapta ve radyustadır.
  • - Kanca kendi ekseni etrafında, eksenel rulmanı sayesinde azami yüke dayanımlı vaziyette 360° hareket edebilmektedir.
  • - Kanca ağızından sapan, halat, zincir gibi bağlama komponentlerinin çıkmasını engellemek için kullanılan yaylı emniyet mandalı her tonajdaki vinç sistemlerimizde mevcuttur.

Araba Grubu

  • - 4 tekerlekli,mafsallı,göbekten tahrikli ve tekerlek çapları ile araba yürüme hızı dünya standartlarında seçilmiştir.
  • - Standart araba üretiminde Yılmaz marka Redüktör ve Gamak marka motor kullanılmaktadır.
  • - Hassas işleriniz için ağırhız seçeneğini hız kontrol ile sağladığımız araba ve köprü yürütme grubunda normal hız ve ağır hızı istenen frekanslarda (operatöre veya yüke göre) ayar seçenegimiz bulunmaktadır.
  • - Özel gizlemeli arabalarda (gömme olan köprülerde) veya yana toplamalı kanca grubunda kanca yüksekliğini maximum kaldırma mesafesine çekerek redüktör değişikliğine gidildiği durumlarda araba yürütme redüktörü pinyon dişli ile tahrikli,planet sistem redüktör kullanılmaktadır.
  • - Araba tahrik grubu 15 tona kadar tek redüktörle imal edilerek redüktörden alınan tahrik karşı taraf tekerleğine mil ile tahrik verilerek kusursuz çalışma sağlanmıştır.15 ton ve üzerinde araba grubunda çift redüktör kullanılarak tahrik verilmektedir.

Sınır Swicthleri

  • - Aşağı,yukarı limit switchleri tamburdan tahrikli olup halat kılavuzunun bulunmadığı durumlarda kancanın bulunduğu pozisyona göre hareket ederek çalışır ve standartımızdır.
  • - Köprü ileri geri ve sağa sola yön switchleri satndartımız olup istenildiğinde hassas yükleriniz için önce yavaş hıza düşürüp ardından hızlı hızı keserek konforlu kullanım sağlar.